Alltså...

Fyfan va irriterad jag blir på vissa förare ute i trafiken, såna som ökar på 30 km/h bara för att köra om dig för att DU håller hastighetsgränsen! Jag menar hallååååå, själv sitter man i sin bil och känner sig som en gamling men man känner sig iallafall som en säker gamling. Sen när man märker dessa som kör för fort så känner man sig inte lika säker även om du kör i snigelfart.

Annat jag retar mig på är folk som inte stänger deras helljus när det är dags att göra detta, jag menar... vad väntar ni på? Antagligen på att ni skall blända mig så att jag svänger rakt in i sidan på er eller kör ut rakt framför er för att jag inte ser ett PISS PÅ GRUND AV ER! Nej nu blev jag så sur så jag borde nog inte skriva mer, see ya laterz.

Kommentarer
Postat av: erica

AHH, JAG HÅLLER MED.

Precis. Verkligen.

2010-11-26 @ 12:53:43
URL: http://pansarvagnar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0