Beslut

Är det bara jag eller tycker ni alla att det är sjukt irriterande när man ska stå där och välja t.ex. chips när det finns 1000 olika sorter? Jag och min bror skulle igår hyra film och jag menar, Hemmakväll har kanske satt upp 100 filmer på väggarna och av alla dem vill man kanske se 2, däremot så har de en hylla där de tryckt in filmer som böcker och där kan man bokstavligen stå i timmar bara för att hitta en film man vill se.
Hade jag varit dem hade jag satt upp filmerna i olika hyllor för olika genre.
En annan sak som är väldigt irriterande vet nog alla syskon där ute, när syskonen har gjort något och föräldrarna skyller på en, ibland så skäller man tebax och säger att det inte var du eller så tar du det för att du inte orkar. För mig händer detta hela tiden och det börjar verkligen bli irriterande.
Har någon föräldrar som brukar gå in och städa era rum när ni inte är hemma? Jag gillar inte detta alls när min mamma gör det, det känns som om hon rotar igenom rummet och förväntar sig att hitta något. Nej jag städar hellre själv säger jag bara.
Aja, ha det bra. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0