IGÅR!

Igår var jag och tre andra i Ullared, vi åkte förstås dit för Ge-kås men gick runt lite på andra ställen också, det jag försöker komma fram till är att efter jag kommit ut ur Ge-kås för att varit inne där i ungefär fyra-fem timmar så hatade jag allt folk som var omkring mig! Det fanns inte en plats där det inte skreks, puttades eller pratades så man fick inte vara i fred alls. Jag brukar tycka det är mysigt men denna gången var det för mycket helt enkelt. När vi var på väg mot kassan ville jag bara köra över folk med min kundvagn... Iallafall så fick jag ju tag på ett par snygga tröjor och en t-shirt, samt handskar, en termos och slipsar :)
Dagen kunde varit bättre men sånt händer, smått panikslagen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0