Jaha

Ny dag, nya saker att inte se fram emot. Sitter här vid min dator och har absolut ingenting att göra... Det är den värsta känslan jag kan få med tanke på att jag är en liten datornörd som älskar att sitta här och spela spel osv, just den känslan av att "Nej, jag vet inte vad jag ska göra" jag har 1000 spel jag kan spela men jag känner inte för det. Lägga sig i sängen och titta in i väggen har blivit en ny liten hobby jag skaffat.

Återigen, vafan är det med folk som gillar iskalla vindar som biter dig i ansiktet och is som får dig att trilla eller sladda runt med bilen. Det är livsfarligt och ändå så är det folk som hurrar när det kommer! Fy på er säger jag bara, fy... skriv ni era kommentarer och säg att jag har fel men det gör inget, jag kommer inte ändra på mig.

Jag skall tillägna en liiiiten mening här som faktiskt ska vara rätt positiv för en gångs skull, tack alla mina vänner som börjat säga hejdå på msn! I love you <3

Skriver nog något mer senare... Ha det gött tillsdess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0