Tihi

Mm, snö.. snö snö snö... Nu är det så att jag smått hatar vintern (DÖM MIG) och jag tänkte att säger jag detta så kommer antagligen flera tänka "Men det kan man inte göra för att vintern är den bästa årstiden ever" Fan ta er kan jag bara säga. Jag hatar allt som har med kyla att göra.
Jag kan erkänna att när snön är tjock och ligger fint inne i stan så är det fint och mysigt (Mår nästan lite dåligt när jag skriver det ordet ibland) men allt annat som har med vintern att göra dvs. Slask, Kyla (HATA), prinskorvar eller av någon jävla anledning potatisgratäng med FISK I, hatar jag djuuuupt.
Presenter gillar alla att få och det inkluderar mig så sammanfattat gillar jag bara att gå på stan när det finns tjock snö, all mat bortsätt från den jävla potatisgratängen med fisk i och prinskorv, resten av vintern kan fanimej gå o lägga sig. Nu tänker säkert någon också att skidor! Det kan man inte ogilla! ÅÅÅÅÅJO! Det kan man visst serrööö. Jag har bara åkt skidor en gång och jag bröt fan min tumme efter 2 timmar. OGILLA!
Jag vet inte riktigt om jag orkar pissa mer på vintern för idag men eftersom jag fortfarande har hela december på mig att skriva lite småskit om den så...
Hoppas ni som också hatar vintern läser detta och tänker ! Fan va han har rätt för det är ju lite det jag är ute efter.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: malin

jag hatar med vintern pga ja klarar knappt kylan när det blir som kallast

kramar malin från italien

2010-11-24 @ 13:51:24
URL: http://smilinggirl.blogg.se/
Postat av: Bobby

Du hatar bara vintern för att HV får så mycket smisk! Alla andra älskar vintern!!

2010-11-24 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0