Tja!

Jaha, första bloggen då alltså! Då kör vi! Kan la börja med att skriva att bloggen är till för migsjälv egentligen, skriva om saker jag retar mig på. Vet inte direkt varför men det verkade kul! Tack för att ni läser här kommer första inlägget:
MSN! Jag hatar djupt folk som man skriver med och helt plötsligt så loggar de ut utan att säga "Hejdå" eller "Jag ska sticka nu, ha det" jag menar... kul när man sitter där i 20 minuter och väntar på ett svar, kanske kollar lite tv emellanåt för att vänta på svaret och så tillslut klickar du in på konversationen och du inser att personen är offline... jag menar OJ vad kul det var! Usch fy vad jag hatar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0